Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rutkowski

moze byc? hehe i kto to mowi :D
zdjecie klimatyczne. nie ma co, mi sie podoba


jakies takie nijakie takie :/


nie lubie dawac rewelacji, ale to zdjecie naprawde mi sie podoba..ma taki fajny klimat..tylko ciekaw jestem czy jest to Twoje dzielo, czy moze zdjecie z "rodzinnego archiwum"!?


moze i pierwsza proba, ale zdecydowanie nie udana. probuj dalej!


no prosze..pamietam jak zaczynal stukac, a teraz mu zdjecia robia :D

..fajne kolorki


super


ciekawa praca


fajna kompozycja


bardzo fajny pomysl


slaby fotomontaz, dziwne ze ludzie sie nabieraja


ciekawy pomysl i fajne wykonanie


pisze co widze, uzasadniam ocene, nie rzucam glupimi tekstami i niech tak zostanie


bardzo brzydko ta pacha wyglada, jak na taka klase fotografii nie powinienes sobie pozwalac na cos takiego


jakies takie nie smaczne


fajne


fajne, moze tylko ciut kompozycja nie taka..ale i tak sie podoba


sama postac w czesci jest niedoswietlona, a w drugiej znowu przeswietlona..nie ladnie to wyglada


zdjecie mi sie naprawde podoba..moze tylko ciut ostrosci brakuje


od strony technicznej dosc slabo to wyglada. zdjecie niedoswietlone! moze by tak sprobowac cos z tym zrobic w ps? :D


co on pie** o jakosci? dobrze jest.
jedyne natomiast czego mozna sie przyczepic to to ze nie zwracasz uwagi na cienie. zwroc uwage na to jaki np cien rzuca jej nos! nie wyglada to dobrze


nastepnym razem zwroc uwage na cienie, na twarzy


medelka na +
ostrosc na -
cienie na -
calosc 2-


mozna by troche zredukowac te cienie na twarzy


fajna kompozycja


wszystko pieknie gdyby nie te swiatlo na tylku



1 2 3 4 5 6 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt