Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rutkowski | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz adresgdańsk zarejestrowany30.04.2009 @17:28:56 ostatnio na stronie04.05.2017 @14:38:17

25.10.2011 po 2,5 roku uzytkowania czas na zmiany. zauwazylem pewna zaleznosc w mojej galerii, a mianowicie czym starsze zdjecia tym mniej ciekawe. Domyslam sie ze wszystko dla tego ze caly czas sie ucze i staram sie robic to co lubie, jak najlepiej, chociaz czasami bardzo ciezko samemu do czegos dojsc..chodzi mi o technike/efekty i wszystko to co sprawia ze zdjecia sa ciekawe. Postaram sie od dzisiaj systematycznie wykasowywac zle zdjecia, zeby utrzymac jakis tam poziom mojej galerii :D
---------------------------------------------------------------

~z czasem widze ze ludzie nie maja tu nic do powiedzenia..zazwyczaj ich rola konczy sie na odwzajemnianiu pozytywnych lub negatywnych ocen..

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.grepsik.pl Gadu-Gadu10666127
digarty58 komentarze732 posty na forum56

komputer / sprzęt
Jest/ tez Jest

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kwiecien74    14.06.2009 @12:01:03
dzięki za oceny, konkurs? ciekawe jaki, znasz jakieś?
~MIIJJA    14.06.2009 @11:59:27
dzięki ...to pewnie twórcza ewolucja:D
_______
Ale i tej sztuki trzeba się nauczyć: mieć skorupę, piękny pozór i mądrą ślepotę...
+5ort    12.06.2009 @19:03:15
kadr nieciekawy bo z biodra robilem zreszta ja itak nie partrze nigdy przez wizjer pozdr
~HarmonicaRockin    08.06.2009 @17:49:41
dziekuje za ocene pozdrawiam
_______
Welcome To Jamrock
~e2rd    03.06.2009 @23:48:29
dzięki
_______
All I need is paper and pencil...
~MIIJJA    03.06.2009 @00:14:44
Dobra wpadam
_______
Ale i tej sztuki trzeba się nauczyć: mieć skorupę, piękny pozór i mądrą ślepotę...
~MIIJJA    03.06.2009 @00:10:30
a w KRAKOWIE LEJE!!!
_______
Ale i tej sztuki trzeba się nauczyć: mieć skorupę, piękny pozór i mądrą ślepotę...
~MIIJJA    03.06.2009 @00:07:40
wyrażam to co czuję, nie umiem radośnie na zawołanie ale dziękuję za komentarz
_______
Ale i tej sztuki trzeba się nauczyć: mieć skorupę, piękny pozór i mądrą ślepotę...
~nickczemna    31.05.2009 @20:25:30
takie rondo powietrzne było na chicagowskim niebie podczas Air Show 2007
~Zuzanka1990    30.05.2009 @10:56:15
Narodowy Park Krajobrazowy Plitvice w Chorwacji
~basja1    27.05.2009 @15:38:41
dzieki niestety raczej to nie Ty sorki
_______
basja
~magos    26.05.2009 @23:50:35
a tak na ps. raczej chodziło mi żebyś znalazł jakieś najgorsze zdjęcie
nie jestem z Orzysza ale byłam tam na najlepszych wakacjach w całym moim życiu...
_______
"Jestem złem, jestem wielkim złem,
Jestem ciemnością w przebraniu.
Wiem tylko, co zrobić...
by ukraść kolor z Twoich oczu."
~magos    26.05.2009 @23:45:28
yyy wybacz ale miałam ostatnio cięzkie dni tydzien temu wypadek i mogł on jakoś wpłynąc na mój mózg ale raczej nie widze niczego złego w tym zdjeciu... no chyba że coś mam nie tak z oczami
_______
"Jestem złem, jestem wielkim złem,
Jestem ciemnością w przebraniu.
Wiem tylko, co zrobić...
by ukraść kolor z Twoich oczu."
~magos    26.05.2009 @23:38:37
to tak samo jakbym ja się doczepiła że na zdjęciu z koniem uciołeś koniuszek od kwiatka... sądzę że bezpodstawnie napisałeś komentarz... i to nie jest najsłabsze zdjęcie w mojej galerii coś źle patrzyłeś chyba... zapewne gdyby zdjęcie było bw to by się każdy zachwycał yh...
_______
"Jestem złem, jestem wielkim złem,
Jestem ciemnością w przebraniu.
Wiem tylko, co zrobić...
by ukraść kolor z Twoich oczu."
~Avalongirl    26.05.2009 @23:37:32
pięknie dziękuję za komentarz, a przy okazji to jestem amatorką i biegam z najzwyklejszym w świecie aparatem, bo lubię fotografować
a co do tego to w poprzednim zdjęciu też mam liście przed końmi i wszyscy komentowali że po co one i psują wszystko więc chciałam podkreślić, żeby zrozumieli, że nie są tam z przypadku jak większość uważa
_______
Galopem opetane moje serce ~ wiatr dmie w grzywe przynoszac szczescie...
~magos    26.05.2009 @23:30:17
czemu tak sądzisz? co jest nie tak proszę wymienić byłabym wdzięczna
_______
"Jestem złem, jestem wielkim złem,
Jestem ciemnością w przebraniu.
Wiem tylko, co zrobić...
by ukraść kolor z Twoich oczu."
~Vooota    25.05.2009 @12:58:31
Witam Cię
~MIIJJA    23.05.2009 @00:41:56
spróbuję wobec tego ,warto skorzystać z innych możliwości
Dzięki dobranoc
_______
Ale i tej sztuki trzeba się nauczyć: mieć skorupę, piękny pozór i mądrą ślepotę...
~MIIJJA    23.05.2009 @00:35:56
jpg..i masz rację ostatnio musiałam usunąć -efekt był podobny,widać to szczególnie przy ciemnych barwach
_______
Ale i tej sztuki trzeba się nauczyć: mieć skorupę, piękny pozór i mądrą ślepotę...
~linku    22.05.2009 @20:04:23
Nie miałem zamiaru nikogo obrażać ;p Ale zdj bardzo fajne i pomysłowe tyle ze obróbka mi sie nie spodobała ^^
_______


Podstawą szczęścia jest wolność, a podstawą wolności odwaga.

— Tukidydes
~kala1992    22.05.2009 @17:15:05
może... ale zwykłe, ostre zdjęcie mnie się nie podobało, dlatego jest jak jest.
~linku    21.05.2009 @23:15:43
sorka ale nie cwaniakuje tylko wyrazam swoją opinie ... chyba od tego to jest ... i po 1 mistrzem nie jestem xDD i sie tak nie bulwersuj w stosunku do mnie ^^ miłej nocy życzę
_______


Podstawą szczęścia jest wolność, a podstawą wolności odwaga.

— Tukidydes
~MIIJJA    21.05.2009 @21:49:42
ahaha ,o tak napisałam żle coż a myślałam że to właśnie efekt zmiany nasycenia barw
_______
Ale i tej sztuki trzeba się nauczyć: mieć skorupę, piękny pozór i mądrą ślepotę...
~bakteriologia    19.05.2009 @15:18:18
Hah, dzięki, dzięki
_______
Jestem poławiaczem pereł
^Vithren    17.05.2009 @01:12:33
Tak, tej brody szkoda. Ych. Mam z tego dnia tylko trzy zdjęcia, więc...

Dziękuję.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt